کد خبر: ۵۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 24 June 2015

مهدي غريبي بهبود يافته 7 ساله مواد مخدر در مصاحبه با سلام لردگان اظهار داشت:
اينجانب مهدي غريبي متولد منطقه خانميرزا، قبل از اعتياد به مواد مخدر يک از ممتاز ترين دانش آموز و بهتريتن دروازبان تيم فوتبال در شهرستان و منطقه خانميرزا بودم. در زمينه کاري استعداد هاي درخشان و خاصي  داشتم که به علت اعتياد به مواد مخدر تمام فرصت هاي شغلي و زندگي را از دست دادم .
غريبي در بخشي از صحبت هاي خود گفت: مواد کاري به من کرد که از لحاظ معنوي و مادي به صفر رسيدم و به جايي رسيدم که فردي پوچ و سربار جامعه شدم، کارم به جايي رسيده بود که از خانواده و فاميل زده شدم.
قبل از شروع اعتياد،  پدرم خيلي به من اعتماد داشت و در جمع و مجالس به من افتخار مي کرد ولي متاسفانه مواد اين اعتماد و افتخار را از من گرفت و طوري شد که يک روز پدرم گفت: اگر روزي ماشيني تو را بکشد در همان جا رضايت مي دهم .
ولي لطف خداوند، و اشک مادر و زنم ،دوستان و مسئولين کمپ ترک اعتياد آقايان موسوي باعث شد از جهنم اعتياد بيرون و دوباره به زندگي باز گردم  آن افتخار و سربلندي را براي پدر و خانواده باز گردانم.
غريبي در ادامه افزود:  بعد از بهبودي اعتياد به عنايت خداوند متعال يک دستگاه کشاورزي ساختم  که اولين بار توسط شرکت اراک با حضور چندين مهندسين خارجي و داخلي ساخته شد ولي من به تنهايي توانستم اين دستگاه را درست کنم .
اين بهبود يافته ادامه داد؛ هم اکنون چهار فرصت شغلي ايجاد نمودم و 12 نفر نزد من مشغول به کار هستند  اين در حالي بود که قبلاً آرزو داشتم يک موتور سيکلت سوار شوم ولي حالا چهار دستگاه ماشين سبک و سنگين دارم.
غريبي گفت: به لطف خداوند چهار، پنج خانواده مستضعف به صورت مخفي از طريق بنده حمايت هاي مالي مي شوند.
در آخر مهدي غريبي با يک جمله مطالب خود را به پايان رساند.
پروردگارا، خود را تقديم تو مي دارم . با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کني . از اسارت نفس رهايم کن تا انجام اراده ات را بهتر توانم .
مشکلاتم را بگير تا پيروزي بر آنها شاهدي باشد براي کساني که با قدرت تو ؛ عشق تو ؛و در راه تو ياريشان خواهم داد . باشد که هميشه بر اراده ات گردن نهم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار