با حضور معاون وزیر کشور:
تابناک چهارمحال وبختیاری- اقبال عباسی در مراسمی با حضور جبارزاده معاون وزیر کشور به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و سکان مدیریت این استان را برعهده گرفت.
کد خبر: ۵۲۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 14 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر دوری مسئولان از جناح بندی های سیاسی گفت: منشاء بسیاری از کاستی ها و مشکلات کشور، بازی گری های سیاسی است.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آئین معارفه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری افزود: اختلاف سلیقه و دیدگاه امری طبیعی است که چنانچه این اختلاف سلایق هم افزایی کنند، مطلوب است اما اگر درصدد حذف یکدیگر برآیند دچار ضایعات بسیاری می شویم.
وی، هدف نظام جمهوری اسلامی را حاکمیت ارزش های دینی دانست و گفت: لازمه تحقق این هدف، پرهیز از موضع گیری های سیاسی نابجاست.
نکونام تصریح کرد: مردم و ولی فقیه 2 رکن مهم جمهوری اسلامی است و کسانی که در مسند مسئولیت قرار می گیرند باید در راستای مردمی و ولایی بودن نظام انجام وظیفه کنند.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مسئولان در هر جایگاهی که قرار دارند باید در قبال مردم پاسخگو باشند و بکوشند تا با تدبیر و تعهد لازم نماینده خوبی برای پیاده سازی ارزش های انقلاب باشند.
نکونام با تاکید بر اینکه مسئولان باید زینت بخش جایگاه های مدیریتی باشند، اظهار کرد: کسی در مسئولیت خود موفق می شود که آن پست به فرد ببالد و فرد زینت بخش آن پست و جایگاه باشد.
وی در ادامه با تاکید بر همدلی و همفکری برای آبادانی چهارمحال و بختیاری، افزود: مشکلات و کمبودهای بسیاری در استان وجود دارد که می طلبد برای رفع آن به دور از باندبازی های سیاسی، در جهت خدمت به مردم گام برداشته شود.
نکونام خاطرنشان کرد: استاندار وقت در حد توان تلاش های بسیاری در جهت رفع مشکلات این استان انجام داد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان از مردم و فعالان سیاسی این استان خواست تا استاندار جدید را برای خدمت رسانی کمک و همراهی کنند.
در این آیین با حکم وزیر کشور، اقبال عباسی به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات قاسم سلیمانی دشتکی قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار