مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: حساب مشارکت‌های مردمی کرمانشاه نزد بانک ملت و حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور در این بانک آماده دریافت کمک‌های مالی خیرین و هموطنان است.
کد خبر: ۵۲۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 14 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محمد میرزایی ضمن اشاره به آمادگی سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری برای اعزام کمک و ارسال اقلام ضروری مردم به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، اظهار کرد: این اعلام آمادگی در حالی صورت می‌گیرد که هنوز هیچ درخواستی از سوی این استان اعلام نشده است.

وی افزود: شماره حساب مشارکت‌های مردمی 2345363800 استان کرمانشاه نزد بانک ملت و شماره حساب 90190 این بانک که مربوط به مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور است، آماده دریافت کمک‌های مالی خیرین و هموطنان برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به زمینه‌های همکاری سازمان بهزیستی کشور جهت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، ادامه داد: اعزام تیم مداخله و حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایای طبیعی و حوادث اضطراری، آمادگی کامل تیم‌های محب و مراکز سلامت روانی محلی در کل کشور، اعزام تیم پزشکان داوطلب، تهیه تجهیزات توانبخشی و وسایل بهداشتی مورد نیاز مددجویان ازجمله این کمک‌ها هستند.

میرزایی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور آمادگی دارد تا معلولان جدید در حادثه زلزله اخیر در کرمانشاه را شناسایی کند، عنوان داشت: حمایت تخصصی رایگان به مدت سه ماه به حادثه دیدگان و بازماندگان زلزله، ارجاع مددجویان متناسب با نیازهای شناسایی شده جهت دریافت خدمات تخصصی، ارائه بسته اضطراری تاب‌آوری اجتماعی ویژه مناطق زلزله‌زده، خدمات به کودکان بی‌سرپرست و زنان فاقد سرپرست و سرپناه، راه‌اندازی مهدهای کودک سیار و... از دیگر اقداماتی است که این سازمان برای انجام آن‌ها اعلام آمادگی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار