تابناک چهارمحال وبختیاری- بخشدار دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ از تخریب یک واحد مسکونی و آسیب دیدگی جزئی 40 واحد مسکونی در مناطق روستایی این بخش براثر وقوع زلزله یکشنبه شب خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 13 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علیمراد جمالپور اظهارکرد: ماموران امداد و نجات بخش و شهرستان برای بررسی بیشتر خسارت به منطقه اعزام شدند.
به گفته وی،براساس گزارش رسیده یک واحد مسکونی در روستای' فرخ آباد' بخش دوآب صمصامی بطور کامل تخریب شده است.
وی عمده خسارت وارده به مناطق مسکونی را در روستاهای 'مالک آباد'، 'سیف آباد،' 'دهگر شاه منصوری'، 'دزک اولیا 'و 'دزک سفلی 'اعلام کرد و گفت: بخشی از محل نگهداری دام مناطق روستا های یاد شده نیز در اثر زمین لرزه دچار آسیب شده است .
وی گفت: تعداد 6 اکیپ بهداشت و درمان و امدادگران هلال احمر شهرستان با تجهیزات کامل برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان احتمالی نیز در کمترین زمان ممکن پس از وقوع زلزله به محل حادثه اعزام شدند.
مرکز لرزه ‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران از وقوع زلزله سه و نیم (3.5) ریشتری در مرز چهارمحال و بختیاری و اصفهان در شامگاه یکشنبه شب خبر داده بود.
براساس این گزارش ، تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی در تاریخ 1396/08/21 و ساعت 22:26:37 و طول جغرافیایی 49.98 و عرض جغرافیایی 32.72بوده است.
این مرکز اعلام کرد، عمق زمین‌لرزه در 10 کیلومتری زمین و نزدیک‌ترین شهرها 27 کیلومتری فریدون شهر (اصفهان) ،31 کیلومتری چلگرد (چهارمحال وبختیاری) و 34 کیلومتری افوس (اصفهان) و نزدیکترین مراکز استان 93 کیلومتری شهرکرد گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار