سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان که به دلیل استعلام از دستگاه‌های اجرایی هنوز بلاتکلیف هستند باید سریعا تعیین تکلیف شده و این طرح‌ها در اسرع وقت اجرایی شوند.
کد خبر: ۵۲۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 11 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد، گودرز امیری در نشست بررسی طرح‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از جمله اقداماتی که مجموعه مدیریت در استان باید مد نظر قرار دهد جمع‌آوری اطلاعات مربوط به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جهت توسعه اقتصادی و ارائه آن به سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به اینکه مشخص است که فرصت‌های سرمایه‌گذاری باید با نظر به ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری احصا و معرفی شوند، افزود: وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان که به دلیل استعلام از دستگاه‌های اجرایی هنوز بلاتکلیف هستند باید سریعا تعیین تکلیف شده و این طرح‌ها در اسرع وقت اجرایی شوند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت بخش کشاورزی به عنوان یکی از ظرفیت‌های توسعه‌ای و اقتصادی در استان، عنوان داشت: لذا این بخش باید بیشتر مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

امیری با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب کشتارگاه صنعتی جونقان وضعیت استانداردی ندارد ، یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تلاش کند پساب این کشتارگاه را به استانداردهای زیست‌محیطی نزدیک کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اختصاص آب به طرح‌های کشاورزی از محل آب تخصیص یافته به صنعت قانونی نیست ولی با اجرای قطعی پروژه انتقال آب بن به بروجن و با موافقت نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بخشی از آب تخصیص یافته به صنعت استان به طرح‌های کشاورزی تعلق گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار