رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد مطرح کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان علت جابجایی ایستگاه اتوبوس منظریه از میدان مادر محله میرآباد شهرکرد، گفت: به‌علت وجود ترافیک، فضای کوچک اطراف میدان مادر و تذکر پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر وجود ترافیک در آن منطقه، اقدام به جابجایی ایستگاه اتوبوس از آن منطقه شد.
کد خبر: ۵۲۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 11 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- تعدادی از اهالی منطقه میرآباد غربی از کمبود تاکسی و اتوبوس در مسیر میدان مادر به سمت مصلی امام خمینی شهرکرد و حذف ایستگاه اتوبوس منظریه از میدان مادر گلایه‌مند بودند که خبرگزاری فارس این موضوع را پیگیری کرده است.

در همین راستا گفت‌وگویی با رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد انجام شده است که در زیر می‌خوانیم.

مهرداد میرزائیان در رابطه با گلایه‌مندی مردم این منطقه، اظهار کرد: اتوبوس‌های محله منظریه شهرکرد به سمت میدان مادر حرکت می‌کنند و در خیابان طالقانی ادامه مسیر می‌دهند که در این فاصله در خیابان باباولی قبل از ورودی میدان مادر یک ایستگاه اتوبوس وجود دارد و همچنین بعد از میدان مادر(نزدیک فضای سبز روبروی پارک محله میرآباد) نیز یک ایستگاه جدید تعبیه شده است.

وی در ادامه با بیان علت جابجایی ایستگاه اتوبوس منظریه از میدان مادر محله میرآباد شهرکرد، خاطرنشان کرد: به‌علت وجود ترافیک، فضای کوچک اطراف میدان مادر و تذکر پلیس راهنمایی و رانندگی مبنی بر وجود ترافیک در آن منطقه، اقدام به جابجایی ایستگاه اتوبوس از آن منطقه شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد اضافه کرد: محل تردد تاکسی‌های مسیر منظریه از میدان مادر به سمت خیابان طالقانی و در نهایت میدان دانش است و اهالی منطقه میرآباد غربی و میدان مادر می‌توانند جهت تردد به خیابان طالقانی به سمت مصلی از آن‌ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار