رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پولشویان با استفاده از صنوف پر خطری می‌توانند به اهداف خود برسند بنابراین طرح‌ نظارت بر پولشویی در صنوف پر خطر در استان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 08 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی در همایش آموزشی اصول و قوانین مبارزه با پولشویی و جلوگیری از تامین مالی تروریسم در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پولشویان با استفاده از صنوف پر خطری چون صنایع دستی، فرش، املاک، نمایشگاه‌داران خودرو و انجمن طلا و جواهر می‌توانند به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های نظارتی در زمینه پولشویی در مورد صنوف مذکور اجرایی می‌شود، افزود: همایش آموزشی اصول و قوانین مبارزه با پولشویی و جلوگیری از تامین مالی تروریسم با هدف آشنایی این صنوف با معاملات مشکوک و چگونگی اطلاع‌رسانی به مراجع مربوطه در زمان خرید و فروش برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه عنوان داشت: مباحثی چون روش‌های آموزش کارکنان و مدیران در معاملات، برگزاری دوره‌های آموزشی، چگونگی انجام معاملات مشکوک، نحوه جمع‌آوری اطلاعات و پردازش آن، راه‌های تبادل تجربه و اطلاعات با سایر دستگاه‌ها، و راهکارهای مقابله با جرم پولشویی در این همایش مطرح شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار