تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری از برقراری پرواز شهرکرد - کویت و بالعکس در آینده نزدیک از فرودگاه بین المللی شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 08 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حبیب الله وفایی تاکید کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان ملی و با هدف رونق کمی و کیفی توسعه اقتصادی و تسهیل در رفت و آمد هوایی مردم چهارمحال و بختیاری از سوی یک شرکت خدمات مسافرت هوایی، پرواز شهرکرد - کویت و بالعکس از فرودگاه بین المللی شهرکرد برقرار می شود.
وی افزود: براساس قراردادی که تا هفته آینده نهایی خواهد شد، یک خط پروازی تهران - شهرکرد - عسلویه - شهرکرد - تهران نیز به مجموع پروازهای فرودگاه بین المللی شهرکرد افزوده می شود.
وفایی تصریح کرد: براساس این توافق پرواز تهران - شهرکرد - عسلویه - شهرکرد - تهران در مرحله نخست، یک روز در هفته انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: هم اینک 40 درصد ظرفیت صندلی پروازهای روزانه عسلویه - اصفهان متعلق به نیروی کار چهارمحال و بختیاری در عسلویه است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به همین منظور و با هدف ایجاد رونق اقتصادی و تسریع در رشد شاخص های توسعه ای استان، افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد به تهران، عسلویه و کویت بیش از پیش احساس می شد.
هم اینک خط پروازی شهرکرد - تهران و شهرکرد مشهد و بالعکس از فرودگاه شهرکرد دایر است.
فرودگاه شهرکرد در فاصله چهار کیلومتری از ورودی شهر به مساحت ۳۵۰ هکتار واقع شده است.
اولین پرواز از فرودگاه شهرکرد اول تیرماه سال 78 توسط شرکت ایران ایرتور به مقصد تهران و اولین پرواز بین المللی در سوم مهرماه 81 به کشور کویت انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار