تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به 122 طرح و واحد تولیدی کشاورزی و صنعتی در استان را تصویب کردند.
کد خبر: ۵۲۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 07 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سیدنعیم امامی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: طرح رونق تولید به منظور حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تولیدی با پرداخت تسهیلات لازم به صنایع دارای مشکل نقدینگی اجرایی شده است.
وی با اشاره به تصویب 122 طرح تولیدی با تسهیلات رونق تولید، اظهار کرد: 44 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات طرح رونق به این تعداد طرح و واحد تولیدی از سوی بانک‌های عامل پرداخت می ‌شود که با پرداخت تسهیلات 337 اشتغال جدید در این طرح‌ها ایجاد می‌شود.
امامی از بررسی هشت طرح کشاورزی و صنعتی در این جلسه خبر داد و گفت: از این تعداد، دو طرح که توسط بانک‌ها تملیک و غیر فعال شده‌ بودند مجدداً با بخشش و مساعدت خود بانک‌ها به چرخه تولید بازگشتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکلات این طرح‌های مذکور شامل مسائل بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی با بخشش جرایم استمهال، تقسیط مجدد بود.
امامی خاطرنشان کرد: نتیجه جلسات ستاد تسهیل و اجرایی شدن مصوبات آن به توسعه استانی و رونق اقتصادی کمک خواهد کرد.
این طرح‌ها شامل شرکت رسا خطوط سیم و کابل، شرکت مالت و جو شهد زاگرس، شرکت پارس فوژان فرآیند و .... بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار