تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با هوشیاری ماموران حفاظت محیط زیست استان یک دستگاه خودرو باری که قصد قاچاق چوب جنگلی را داشت، شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۵۲۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 07 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد– شهرام احمدی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در منطقه حفاظت شده جنگلی هلن موفق شدند یک متخلف را در حین قاچاق چوب جنگلی دستگیر کنند.
وی افزود: این متخلف که قصد داشت محموله چوب جنگلی بلوط را با یک دستگاه خودرو باری نیسان به خارج از استان انتقال دهد، توسط محیط بانان شناسایی و متوقف شد.
احمدی خاطرنشان کرد: این متخلف هم اکنون با محموله ی 400 کیلویی چوب جنگلی قاچاق برای طی کردن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.
وی گفت: انجام اقدامات آموزشی در کنار حضور فیزیکی و افزایش ضریب حفاظتی توسط یگان حفاظت محیط زیست استان، دستگیری و برخورد قانونی با متخلفان و پیگیری دعاوی حقوقی تا حصول نتیجه، از مهمترین اقدامات اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای کاهش زمینه تخلف بوده است.
منطقه حفاظت شده هلن با 40 هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهار محال و بختیاری است، که درمحدوده شهرستان‌های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار