تابناک چهارمحال وبختیاری- دومین جشنواره ایده سبز کوه با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی در حوزه علوم نوپا و دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 06 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد-  ویشتاسب سلیمانیان با محوریت دومین جشنواره ایده سبزکوه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حوزه‌های فنی-مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و محیط ‌زیست، علوم پایه، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم انسانی و مدیریت شهری و حوزه پزشکی و بهداشت ازجمله محورهای عمومی این جشنواره محسوب می‌شوند.
وی افزود: امسال علاوه بر محورهای عمومی، محورهای تخصصی در حوزه بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه ملی و فضای مجازی نیز در این جشنواره مد نظر است.
سلیمانیان اظهار کرد: بنا بر ضرورت ایجاد تعامل و همکاری و همچنین بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در استان چهارمحال‌وبختیاری، این جشنواره با همکاری مراکز علمی و پژوهشی استان، مراکز رشد واحدهای فناوری، پارک علم‌وفناوری استان، جهاد دانشگاهی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه علمی‌کاربردی، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری، دانشکده فنی‌وحرفه‌ای و مراکز رشد دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، تصریح کرد: پذیرش ایده از یکم آبان‌ماه آغاز شد و علاقه‌مندان تا 30 آبان‌ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به وب‌گاه جشنواره ایده سبزکوه به آدرس www.sabzkooh.ir ایده‌های خود را ثبت کنند.
دبیر اجرایی دومین جشنواره ایده سبزکوه خاطرنشان کرد: برگزیدگان نهایی این جشنواره، علاوه بر برخورداری از جوایز نقدی، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی استان در مسیر تبدیل ایده به عمل نیز برخوردار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار