نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم تشییع شهدا:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به لطف پرورگار و به برکت خون شهدا پرچم جمهوری اسلامی روز به روز برافراشته‌تر و دشمن باوجود تهدیدات، تحریم‌ها و عربده‌کشی‌های هر روزه؛ روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 06 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس، با اشاره به نقش والای شهدا در استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدا دلباختگان کوی حسین(ع) و شیفتگان عملی مکتب اسلام هستند و ما امروز امنیت کنونی کشور را مرهون جان‌فشانی و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای مرزبان هستیم.

وی ادامه داد: این شهدا که پس از 29 سال در آستانه اربعین حسینی به زادگاهشان بازگشتند، به ما حیات دوباره و به اربعین ما معنای دیگر بخشیدند؛ کسانی که از بودن در کربلای معلی محروم هستند، امروز در محضر این شهدا، یاد امام حسین(ع) و یارانش را گرامی می‌دارند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران و بالندگی انقلاب اسلامی مدیون شهدا، فداکاری خانواده‌های آن‌ها در تحمل فراق فرزندان است، گفت: ابهت امروز کشور و وحشت دشمن از قدرت جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا، مقاومت و ایستادگی زنان و مردان دلیر این سرزمین است و خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند به‌گونه‌ای رفتار کنید که دشمن از شما بترسد.

نکونام اضافه کرد: امروز به لطف پرورگار و برکت خون شهدای گرانقدر پرچم جمهوری اسلامی روز به روز برافراشته‌تر می‌شود و دشمن باوجود تهدیدات، تحریم‌ها و عربده‌کشی‌های هر روزه؛ روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.

وی با تأکید براینکه برای رهرو شهدا بودن باید به یاد خدا باشیم، خاطرنشان کرد: نباید از مکر و هجمه‌های دشمنان غافل شویم و به این نکته توجه کنیم که نفس ما را به مخالفت با ولی فقیه، راحت‌طلبی، گناه و سستی در عبادت دعوت می‌کند، پس برای عبد خدا بودن باید مقابل هوای نفسانی ایستاد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: شهدایی که امروز در محضرشان هستیم پس از 29 سال، این‌گونه نقش‌آفرینی می‌کنند و دشمن نیز از همین نقش‌آفرینی‌ها وحشت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار