تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح و آغاز فعالیت کانون خلاقیت و شکوفایی در شهرستان بن خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 04 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- اسماعیل پیرعلی اظهار کرد: پارک علم و فناوری به منظور زمینه سازی بروز خلاقیت و ارتقاء نوآوری اقدام به تأسیس کانون خلاقیت و شکوفایی در شهرستان‌های استان از جمله شهرستان بن کرده است.
وی با بیان اینکه هدف از تأسیس این کانون تبدیل ایده به فناوری و درآمد است، خاطرنشان کرد: در این کانون خدمات مشاوره ای و آموزش برای توسعه مهارت و توانایی‌ها به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد خلاق قرار می‌گیرد.
رئیس پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: پذیرش ایده در تمامی محورها از جمله، فناوری اطلاعات و ارتباطات،کشاورزی و دامپروری، انرژی و گردشگری انجام می‌پذیرد.
پیرعلی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری از مرحله پذیرش ایده تا ورود به بازار از افراد خلاق حمایت مالی، آموزشی و مشاوره‌ای می‌کند تأکید کرد: ایده و طرح این افراد تنها در صورتی که قابلیت اجرایی و ورود به بازار را داشته باشد پذیرش می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری استان خاطرنشان کرد: هم اکنون پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری دارای 120 شرکت است که از این تعداد 15 شرکت با عنوان دانش بنیان در استان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار