تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان استان را به شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد.
کد خبر: ۵۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 04 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- متن کامل پیام گودرز امیری به شرح ذیل است:
سه واقعه مهم و رخداد تاریخی سرنوشت‌ساز کشور شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 1343، شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم ستمشاهی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 به دست دانشجویان خط امام همگی در روز 13 آبان رخ داده‌اند.
13آبان روز اعلام پایداری ملت سلحشور ایران در برابر شیطان بزرگ آمریکا و نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادی ملت ایران بوده که نشان می‌دهد تمامی قدرت‌های شیطانی از درون پوچ و پوشالی هستند.
13 آبان روز تقابل انسانیت و آزادگی در برابر خصلت‌های ذاتی مستکبران و استعمارگرانی است که در اندیشه سیاه خود به ظلم و بی‌عدالتی رنگ و لعاب داده‌اند تا اذهان عمومی جهان را بفریبند اما دریغ که مردم آزاده دنیا فریب این مکرها را نخواهند خورد.
تسخیر لانه جاسوسی از حرکت‌های مهم و ارزشی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده که از طرفی شکست آمریکا و از سویی فریاد آزادی‌خواهی مردم همیشه سرافراز ایران را به گوش جهانیان رساند.
از ملت استکبارستیز و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری، اقشار، اصناف و مردم دعوت می‌شود تا با حضور انقلابی، گسترده، متحد و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی بر مواضع اصولی خود و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان مهر تأیید دوباره بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار