نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در دستگاه‌های اجرایی انقلاب اسلامی باید تحولی صورت گیرد.
کد خبر: ۵۱۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 23 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دستگاه‌های اجرایی موجود در انقلاب اسلامی باید تحولی صورت گیرد، اظهار کرد: رکودی در مسائل اقتصادی کشور حاکم است که بر منفعل شدن دستگاه‌های اجرایی تأثیر گذاشته است.
وی با بیان اینکه سال‌هاست همه کشور درگیر مسئله برجام است افزود: به تعویق انداختن کارها مناسب نیست باید حرکت جدی را از درون دنبال کرد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در بازار انفعال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که نهادی انقلابی است باید تمایزی با دیگر دستگاه‌ها داشته باشد و لنگ لنگان حرکت نکند.
نکونام ادامه داد: بنیاد مسکن باید با اعتبارات درونی و خود اتکایی اقدامات عمرانی را در کشور انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه قسمت عمده آبادانی روستاها به بنیاد مسکن وابسته است، گفت: ظاهر روستا عامل مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در منطقه است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اگر بافت روستایی با بازسازی منازل مسکونی، ایجاد و آسفالت خیابان، جداول و میادین ظاهر شهری پیدا کند، سرمایه‌گذار را به منطقه جذب می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار