امام جمعه سورشجان در واکنش به اهانت علیه مردم این شهر:
تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه سورشجان ضمن محکوم کردن گزارشی که علیه مردم این شهر منتشر شده است، گفت: به‌معنای واقعی لجن‌پراکنی در این مطبوعه اتفاق افتاده و الفاظ سخیفی که در این گزارش بیان شده، علیه مردمی است که دارای یک سابقه طولانی در فرهنگ و تمدن هستند.
کد خبر: ۵۱۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 21 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی با اشاره به چاپ گزارشی توهین‌آمیز نسبت به مردم چهارمحال و بختیاری به‌ویژه مردم سورشجان در یکی از مطبوعات اصلاح‌طلب و حامی دولت، اظهار کرد: متأسفانه نحوه مواجهه با یک مسئله و نوع بیان آن در این مطبوعه به بدترین نوع ممکن اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در این گزارش بدترین الفاظ استفاده شده است و به‌معنای واقعی لجن‌پراکنی در این مطبوعه اتفاق افتاده و الفاظ سخیفی که در این گزارش بیان شده، علیه مردمی است که دارای یک سابقه طولانی در فرهنگ و تمدن هستند و همیشه در مقابل تجاوزگران به میهن اسلامی با قدرت ایستادگی کرده‌اند.

امام جمعه سورشجان با تأکید بر اینکه مردم سورشجان باتوجه به محرومیت‌هایی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، مردمی پرتلاش هستند، خاطرنشان کرد: مردم سورشجان اکثرا دارای وضع مالی خوبی هستند و می‌توان گفت که فرهنگ کار و تلاش در بین آن‌ها جا افتاده است و نسبت دادن برخی موارد به مردم این شهر کار صحیحی نیست.

خسروی با اشاره به اینکه هنوز صحت موارد مطرح شده در گزارش یکی از مطبوعات مبنی بر وجود خانواده‌ای با وضعیت اسف‌بار در سورشجان تأیید نشده است، ادامه داد: اگر این مسئله صحت داشته باشد، سرایت دادن این موارد به کل مردم یک شهر و استان یک کار کاملا اشتباه است و توهین‌های صورت گرفته نسبت به مردم سورشجان بارها از طریق مسؤولان دولتی و استاندار سابق در اختصاص بودجه نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم سورشجان تاکنون بارها مورد بی‌مهری مسؤولان دولتی قرار گرفته‌اند، افزود: مسؤولان دولتی به‌ویژه مسؤولان دولت یازدهم در اختصاص حداقل امکاناتی که باید به مردم این شهر می‌دادند کوتاهی کردند و باید بدانند اگر مشکلی در این شهر و استان وجود دارد مربوط به کوتاهی آن‌ها در وظایف خود است، نه مردم سورشجان.

امام جمعه سورشجان با اشاره به اینکه فردی که در چهارمحال و بختیاری زندگی نمی‌کند و تاکنون شهر سورشجان را از نزدیک ندیده است، نمی‌تواند در مورد فرهنگ آن مردم نظر بدهد، بیان کرد: مشکل مسؤولان دولتی و وابستگان آن‌ها این است که با تخیلات خود در رابطه با مشکلات مردم اظهارنظر می‌کنند، درحالیکه در متن زندگی مردم نیستند.

خسروی اضافه کرد: مردم سورشجان در انجام کارهای خیر پیشقدم هستند و شاید اگر این مسئله هم صحت داشته باشد از آن اطلاعی نداشته‌اند که به آن خانواده کمک کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه توهین به مردم چهارمحال و بختیاری یک گناه نابخشودنی است، گفت: خواسته مردم استان و سورشجان این است که مسؤولان دولتی به‌طور رسمی از مردم استان عذرخواهی کنند و همچنین بدانند که مشکلاتی که در شهرستان‌ها و مناطق مختلف وجود دارد به خاطر کوتاهی و بی‌توجهی آن‌هاست، نه مردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار