تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه ناحیه بروجن از اعزام نخستین گروه دانش آموزان بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 19 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سرگرد پاسدار محمود زمانی اظهار کرد: تعداد 400 دانش آموز پسر مقطع دوم دبیرستان این شهرستان با 8 دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شدند.
وی هدف از برگزاری اردوهای معنوی را آشنایی دانش آموزان با ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و رزمندگان اسلام و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان عنوان کرد.
فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه ناحیه بروجن افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با توکل بر خدا و عشق به ولایت، با نثار خون خود در مقابل دشمنان متجاوز ایستادگی کردند.
سرگرد زمانی تصریح کرد: آشنایی نسل جدید با رشادت غیور مردان هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این ارودی فرهنگی دانست که در این سفر معنوی سه روزه، دانش آموزان از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، آبادان و فکه دیدن می کنند.
وی با اشاره به اعزام 400 دانش آموز دختر بسیجی شهرستان در آبان ماه سال جاری گفت: با برنامه ریزی های انجام شده مابقی دانش آموزان به سرزمین های نور تا پایان سال جاری اعزام خواهند شد.
شهرستان بروجن در 65 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار