تابناک چهارمحال وبختیاری- نشست تخصصی معاونان امور اجتماعی منطقه 5 سازمان بهزیستی با حضور معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی و معاونان اموراجتماعی منطقه 5 کشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 18 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- نشست تخصصی معاونان امور اجتماعی منطقه 5 سازمان بهزیستی با حضور معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی و معاونین اموراجتماعی منطقه 5 کشور از استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست معاونان امور اجتماعی استان‌های مذکور به بیان مشکلات کاری مربوط به حوزه‌کاری خود پرداختند و برای حل این مشکلات راهکارهای خود را ارائه دادند.

محمد میرزایی در این نشست با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری از نظر وسعت محدود است، اظهار کرد: مشارکت‌های مردمی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان نسبت به سایر استان‌ها بسیار محدود است و ما مشکلات مالی بسیاری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل معضلات خانواده‌هایی که دارای فرزندان چندقلو هستند، داریم.

وی ادامه داد: تاکنون اعتباری برای حل مشکلات خانواده‌های دارای فرزند چندقلو پرداخت نشده است و این خانواده‌ها مشکلات فراوانی در این زمینه دارند.

مدیرکل سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به مشکل واگذاری پیش‌دبستانی‌ها به آموزش و پرورش، گفت: این مسئله برای مهدهای کودک و مربی‌های شاغل در این مهدها مشکل ایجاد کرده است و در این مورد نیازمند یک قانون جامع برای واگذاری و یا عدم واگذاری پیش‌دبستانی‌ها به آموزش و پرورش هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار