توسط جهاددانشگاهی استان صورت می‌گیرد؛
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری از برگزاری دوره آموزشی کاربردی آیین نگارش مکاتبات اداری ویژه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان در شهرکرد خبرداد.
کد خبر: ۵۱۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 18 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری، وحید خلیلی اظهار کرد: معاونت آموزشی این نهاد اقدام به برگزاری دوره با هدف کلی بهبود و توسعه مهارتهای اداری- ارتباطی کرده است.
وی افزود: در تشکیلات اداری انواع مکاتبات از قبیل نامه، بخشنامه، گزارش، فرمنامه و صورتجلسه به دلیل ‎ماندگاری و دقت به عنوان رسمی‌ترین، قانونیترین و معتبرترین شکل ارتباط مورد استفاده است و نامه و گزارش به عنوان بهترین ابزار مکاتبات به شمار میرود.
خلیلی ادامه داد: دقت و سرعت در نگارش به همراه رعایت اصول اداری آن در این زمینه میتواند به عنوان یکی از زمینه‌های اصلی موفقیت ارتباطی و سازمانی باشد.
وی خاطرنشان کرد:جهاددانشگاهی استان بادارا بودن پنج مرکز آموزشی تخصصی درسطح استان و همچنین به عنوان نهاد تایید صلاحیت شده و مجاز آموزش‌های کارکنان دولت،آمادگی دارد دوره‌های موردنیاز شرکت‌ها ودستگاه‌های اجرایی استان رابرنامه‌ریزی و اجرا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار