تابناک چهارمحال وبختیاری- یک روانپزشک با اشاره به اینکه مهارت مدیریت زمان نیاز مبرم زندگی در عصر جدید است گفت: در حال حاضر وقت ارزش بالاتری از طلا دارد.
کد خبر: ۵۱۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 17 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی فریدونی اظهار کرد: با توجه به اینکه مهارت مدیریت زمان نیاز مبرم زندگی در عصر جدید است به صورتی که باید گفت زمان ارزشی حتی بالاتر از طلا دارد.

وی با بیان اینکه امروزه باید از فرصت‌های موجود در راستای رسیدن به اهداف به نحو احسن استفاده کرد، افزود: باید کارها را براساس اولویت به صورت مهم، مهم‌تر و مهم‌ترین دسته‌بندی و سپس بررسی کنیم در چه شرایطی، با چه تعداد هدف و زمان قرار داریم در مرحله بعد می‌توان با استفاده از مدیریت زمان، به انجام امور اقدام کرد.

این روانپزشک اضافه کرد: به صورت عمومی در زندگی روزمره باید زمان را به صورتی تقسیم کرد که علاوه بر انجام کار‌های موجود زمانی برای مطالعه، تفریح، استراحت و خواب در نظر بگیریم.

فریدونی ادامه داد: به صورت اختصاصی نیز باید بررسی کرد هر اقدامی دارای چه اولویتی است و به چه میزان زمان برای رسیدن به این هدف نیاز است.

وی با اشاره به اینکه مهارت مدیریت زمان قابل یادگیری است، گفت: بهتر است این مهارت در سنین پایین و خصوصاً زیر 8 سال به کودکان به صورت انتزاعی و عینی یاد داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار