تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون سه هزار و 250 نفر از مردم استان در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۵۱۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 17 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- یوسف آقابزرگی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در سامانه سماح تا پنج روز قبل از اربعین حسینی تعیین شده است، اظهار کرد: تاکنون از تعداد کل ثبت‌نام‌ شدگان، برای یک هزار و 200 نفر ویزا صادر شده و 465 مورد آماده صدور ویزا هستند.
وی افزود: مدارک یک هزار و 665 نفر از ثبت‌نام شدگان به کنسولگری عراق تحویل داده شده است و ویزای مابقی ثبت‌نام شدگان در روزهای آینده صادر می‌شود.
آقابزرگی با اشاره به اینکه سال گذشته 11 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: از این تعداد، 9 هزار و 500 نفر به عتبات عالیات اعزام شدند که امسال نیز پیش‌بینی می‌شود 10 هزار نفر ثبت‌نام و به عتبات عالیات اعزام شوند.
مدیر حج و زیارت استان با اشاره به اینکه امسال صدور ویزا برای افراد اعزامی به صورت انفرادی صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: کسانی که قصد دارند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند هر چه سریع‌تر در سامانه ثبت نام کرده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند زیرا به هیچ عنوان لب مرز خروجی ویزا صادر نمی‌شود.
وی گفت: امسال مرز تعیین شده برای خروج زائران استان، مرز شلمچه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار