تابناک چهارمحال وبختیاری- با حضور جانشین بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه، آئین تکریم و معارفه مسؤولان ارشد و فرماندهان نواحی مقاومت سپاه قمربنی هاشم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 14 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، آئین تکریم و معارفه جانشین و معاون اجرایی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، فرمانده، جانشین و معاون هماهنگ کننده تیپ 44 قمربنی هاشم(ع)، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های شهرکرد و فارسان در حسینیه آیت الله بهاءالدینی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جانشین بازرسی و تعالی فرماندهان کل سپاه، مسؤول بازرسی و تعالی قرارگاه امام حسین (ع)، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، برگزار شد؛ جانشین فرماندهی و معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم(ع) منصوب و فرماندهان تیپ 44 و نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های شهرکرد و فارسان تکریم و معرفی شدند.

در این مراسم مهران مرادی به‌عنوان جانشین فرماندهی و اسماعیل مولوی به‌عنوان معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم(ع) معرفی شدند.

معرفی علی افضلی به‌عنوان سرپرست فرماندهی تیپ مردم پایه 44 قمربنی هاشم (ع ) و تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های علی فتح مولایی فرمانده سابق این تیپ و معرفی حمید محمدی به عنوان جانشین فرماندهی و حبیب‌الله اسماعیلی به عنوان معاون هماهنگ کننده این یگان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

شایان ذکر است در این برنامه موسی انصاری به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد و حمید یزدانی به سمت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان منصوب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار