سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت پست استان ایده های نوین در حوزه خدمات شهری و روستایی را طراحی و ارائه کند.
کد خبر: ۵۰۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 11 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- گودرز امیری به مناسبت روز جهانی پست در نشست با مدیرعامل و کارکنان شرکت پست چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ایده های نوین در حوزه ارائه خدمات شهرداری ها و دهیاری های از سوی این شرکت طراحی و با هدف تسهیل گری در خدمت رسانی به مردم ارائه شود.
وی افزود: بهره مندی از خلاقیت و ایده های جدید در امور مختلف می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را رفع و زمینه اشتغال پایدار در بخش های گوناگون را فراهم کند.
امیری تصریح کرد: به همین منظور شرکت پست باید در فراخوانی علمی نسبت به شناسایی ایده های نوین و برتر براساس پتانسیل و ظرفیت نقاط مختلف استان اقدامات لازم را انجام دهد.
وی یادآور شد: در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پست می تواند از نقش مستقیم و تاثیرگذاری برخودار باشد.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مهاجرت بی رویه روستائیان به شهرها یکی از مهمترین مشکلات کشور و استان محسوب می شود.
وی گفت: برای کنترل این مهم و جلوگیری از مهاجرت های بی رویه شرکت پست می تواند از طریق رونق کسب و کار الکترونیکی اقدام کند.
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 310 واحد پستی در استان وجود دارد که از این تعداد 57 درصد در حوزه روستایی و 43 درصد در حوزه شهری فعال است.
حسین عنایتی تصریح کرد: به منظور بازاریابی، بازارسازی و توسعه کسب و مکار الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری شرکت پست استان برنامه های علمی و کارشناسی مطلوبی را ارائه کرده است.
وی افزود: برای تحقق این مهم از روز گذشته کالاهای صنایع دستی تولیدی چهارمحال و بختیاری بر روی کانال بین المللی پست با ترجمه همزمان به 20 زبان زنده دنیا بارگذاری شد.
عنایتی اظهار کرد: براساس برنامه های ریزی های صورت گرفته و توافق های انجام شده بزودی وانت بارها و پیک های موتوری در استان ساماندهی و فعالیت آن ها الکترونیکی می شود.
وی یادآور شد: راه اندازی تاکسی های شهری الکترونیکی از دیگر برنامه های شرکت پست با هدف تسهیل گری در خدمات رسانی به مردم، افزایش اشتغال و رونق اقتصادی است.
هم اینک 486 نفر به صورت مستقیم در صنعت پست چهارمحال و بختیاری مشغول به کار هستند که از این تعداد 26 درصد دولتی و مابقی در بخش خصوصی فعالیت دارند.
نیمه نخست امسال سه میلیون و 370 هزار مرسوله پستی در چهارمحال و بختیاری جابه جا شد و ترافیک مرسوله از استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است.
از 565 هزار رکورد پستی موجود در چهارمحال و بختیاری 420 هزار رکورد شهری و مابقی روستایی است.
17 مهر برابر با 9 اکتبر به نام 'روز جهانی پست' نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار