تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد از اعزام 65 نفر از نانوایان این استان برای مراسم اربعین به کشور برای پخت نان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 11 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا امیری اظهار کرد: هر ساله تعدادی از نانوایان استان با تشکیل کاروانی در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی عازم عراق می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه 10 روز مانده به اربعین یعنی اوایل آبان‌ماه 65نفر از کارگران ماهر نانوایی به عراق اعزام می‌شوند، تصریح کرد: طبق مکان‌یابی اولیه اعلام شده این نانوایان در نجف اشرف و کربلای معلی فعالیت خواهند کرد.
امیری با بیان اینکه 16 هزار قرص نان روزانه توسط این نانوایان در مکان‌های مذکور پخته خواهد شد، افزود: برای این کار دو دستگاه پخت نان در نظر گرفته شده است.
رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد افزود: آرد مورد نیاز در این ایام از طریق شرکت غله و کارخانجات تأمین می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به کیفیت بالای نان تولیدی استان، تصریح کرد: کیفیت نان‌های پخته شده در استان بالا است به طوری که در ارزیابی‌های مستمر جزء استان‌های برتر محسوب می‌شود.
امیری با بیان اینکه آرد مورد استفاده واحدهای نانوایی سنگکی، بربری، لواش و تافتون آرد جداگانه بوده و بر اساس نوع نان تهیه شده است، تصریح کرد: هر یک از آردها در بسته‌های جداگانه‌ای تهیه شده که قابل تشخیص برای مشتریان نیز است.
رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد در پایان نانوایی‌های استان را از لحاظ بهداشتی، تجهیزات و فضای فیزیکی در سطح مطلوب گزارش کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار