مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه 195 جهت ارتقای حقوق شهروندی، اطلاع‌رسانی و ثبت شکایات در حوزه ارتباطات طراحی شده است.
کد خبر: ۵۰۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 11 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی بلالی با اشاره به مزایای سامانه 195 اظهار کرد: این سامانه جزو 10 برنامه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، که جهت ارتقای حقوق شهروندی و اطلاع‌رسانی طراحی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اپراتورها، شرکت‌های اینترنتی و دفاتر پستی راه‌اندازی شده است و در این سامانه به شکایات مردمی به‌صورت مستند پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشتریان برای ثبت شکایات خود می‌توانند به سایت https://195.ict.gov.ir/ مراجعه کنند، اضافه کرد: تمام مراحل اعم از ثبت‌ درخواست و اقدامات انجام گرفته به‌صورت پیامک برای متقاضیان ارسال می‌شود.

بلالی در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به آگاهی از وضعیت آنتن‌های تلفن همراه و وایمکس از نظر میزان تشعشعات و یا بررسی استحکام ساختمان، سازه، دکل در سراسر کشور و رفع هرگونه نگرانی مردم در این خصوص و همچنین مشکلات مربوط به اپراتورها، پست، پست‌بانک‌ها و ... در این سامانه ثبت‌نام کنند.

گفتنی است؛ مشکلات، شکایات و موارد نارضایتی مشترکان نیز در سامانه قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار