تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر شورای منطقه 2 ورزش بانوان کشور گفت: طرح سنجش ناهنجاری‌های اسکلتی دختران روستایی 5 استان منطقه 2 کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 10 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- نسرین شاکری‌فرد در دومین نشست مسؤولان شورای منطقه 2 ورزش بانوان کشور اظهار کرد:طرح سنجش ناهنجاری‌های اسکلتی دختران 9 تا 15 سال روستایی، عشایر و حاشیه شهری 5 استان منطقه 2 کشور شامل چهارمحال و بختیاری، اصفهان،یزد، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در آبان‌ماه امسال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این شورا در جهت رشد و توسعه ورزش بانوان کشور تشکیل شده است، ادامه داد: برای ارتقای سلامت، کارایی و نشاط بانوان کارمند در ادارات‌کل ورزش و جوانان منطقه 2 کشور جشنواره ورزشی در سه رشته آمادگی‌جسمانی، دارت و تیراندازی به میزبانی اصفهان در آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

دبیر شورای منطقه 2 ورزش بانوان کشور با بیان اینکه در این نشست تقویم فرهنگی ورزشی، آموزشی شورای منطقه 2 تدوین شد، اضافه کرد: امیدواریم با یک برنامه‌ریزی مدون بتوانیم برنامه‌های آموزشی و مسابقات متنوع برای بانوان استان‌های زیرمجموعه اجرا کنیم.

شاکری‌فرد با بیان اینکه معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت‌خانه ورزش و جوانان برنامه‌های بسیار خوبی در جهت توسعه ورزش این قشر دارد و در راستای نظارت بر حسن عملکرد ورزش بانوان در استان‌ها برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: به همین منظور استان‌های کشور به 6 گروه تقسیم شده‌اند تا بتوانند تجربیات، دانش، منابع انسانی و سخت افزارهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار