تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری از استانداردسازی تجهیزات گرمایشی و مخازن ذخیره سوخت فسیلی مدارس این استان در آستانه فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 10 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حاتم خالدی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد 168 مدرسه ثابت و 23 کلاس درس سیار عشایر این استان مجهز به بخاری های ایمن و استاندارد شد.
وی از اتصال نیمی از مدارس شبانه روزی و ثابت مناطق عشایری در مناطق مختلف استان به گاز طبیعی طی سال جاری خبر داد و گفت: برای مابقی مدارس که دسترسی به گاز طبیعی ندارند، سوخت فسیلی مورد نیاز (نفت سفید) تامین و در مخازن ایمن ذخیره سازی شده است.
رئیس آموزش و پرورش عشایر چهارمحال و بختیاری همچنین از تجهیز مدارس عشایر ساکن، درون کوچ و برون کوچرو به رایانه و شبکه اینترنت خبر داد.
خالدی افزود: با دستور کار دولت تدبیر و امید در راستای استفاده از خدمات آموزشی برابر، تعداد 23 مدرسه سیار و نیمه سیار عشایر کوچرو مقطع ابتدایی در مناطق قشلاقی این استان به اینترنت متصل و از خدمات این شبکه برخوردار شدند.
وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای سال تحصیلی جدید هیچ گونه محدودیتی در سیستم سخت افزاری و نرم افزاری درآموزش و پرورش عشایری استان وجود ندارد.
استان چهارمحال و بختیاری با داشتن 124هزار نفر جمعیت عشایری بعد از استان فارس دومین استان عشایرنشین کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار