تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تعداد کل حادثه‌دیدگان در شش ماه نخست امسال را 20 هزار و 265 نفر دانست و گفت: از این تعداد 20 هزار و 213 نفر بر اثر حوادث مختلف دچار آسیب‌دیدگی شدند
کد خبر: ۵۰۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 10 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سیداحمد مرتضوی‌فرد اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال مجموع حوادث رخ داده در استان، 494 مورد بوده است.
وی تعداد کل حادثه‌دیدگان را 20 هزار و 265 نفر دانست و افزود: از این تعداد 20 هزار و 213 نفر بر اثر حوادث مختلف دچار آسیب‌دیدگی شدند.
مرتضوی‌فرد با اشاره به اینکه مجموع نجات‌یافتگان حوادث 362 نفر بوده است، تصریح کرد: از این تعداد 254 نفر به مراکز درمانی منتقل و 108 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
وی گفت: در این مدت به 592 نفر اسکان اضطراری داده شد و 87 بسته غذایی از جمله کشمش، نان، برنج، خرما، قند و... میان آن‌ها توزیع شد.
مرتضوی‌فرد ادامه داد: طی این مدت هشت سورت پرواز از سوی بالگرد امدادی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: دو هزار و 350 بسته میان نیازمندان در قالب طرح همای رحمت توزیع و 258 سفره مهربانی برپا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تعداد افراد اهدا کننده خون در شش ماه نخست سال جاری را 597 نفر عنوان کرد.
وی گفت: طی این مدت 23 کاروان سلامت به مناطق محروم اعزام شدند و خدمات رایگانی در مباحث پزشکی، حمایت‌های روانی، روانپزشکی و ... انجام شده است.
مرتضوی‌فرد خاطرنشان کرد: هر هفته نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه استان چادرهای سلامت به منظور اندازه‌گیری قندخون و فشارخون افراد برپا است که از طریق نیروهای داوطلب هلال‌احمر انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار