تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش ماه نخست امسال شش میلیون و 147 هزار لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان و عشایر استان توزیع شد.
کد خبر: ۵۰۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 08 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- جان‌محمد الله‌یاری اظهار کرد: طی شش ماه نخست سال جاری میزان خرید تضمینی مباشرتی گندم در استان 48 هزار و 300 تن و خرید تضمینی مباشرتی جو پنج هزار و 340 تن بوده است.
وی افزود: در این مدت 27 هزار و 277 تن شیر از دامداران به صورت حمایتی و هفت میلیون و 534 هزار و 720 لیتر شیر از دامداران به صورت توافقی خریداری شد.
الله‌یاری با اشاره به توزیع هفت میلیون و 759 کیلوگرم آرد میان روستاییان و عشایر استان، تصریح کرد: در این مدت 5725.15 تن انواع کود شیمیایی و یک هزار و 325 تن نهاده‌های دامی میان آن‌ها توزیع شد.
وی از راه‌اندازی دو غرفه خرید مستقیم میوه از باغداران در شش ماه نخست امسال در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت 173 تن محصول کشاورزی در غرفه‌های دائم و موقت عرضه و هفت هزار و 876 تن محصول کشاورزی، باغی و پروتئینی به صورت توافقی خریداری شد.
مدیرکل تعاون روستایی استان احداث ایستگاه‌های جمع‌آوری شیر از اتحادیه دامداران با ظرفیت روزانه 30 تن، خرید و راه‌اندازی سیلوی 60 تنی اتحادیه دامداران استان و احداث یک واحد سایت بوجاری بذور اتحادیه تعاون روستایی استان را از دیگر اقدامات این اداره کل طی این مدت عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار