فرماندار شهرستان شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تاکنون دو نوبت معتادان متجاهر در سطح شهرستان شهرکرد جمع‌آوری و تحویل خانواده‌ شدند.
کد خبر: ۵۰۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 07 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملک‌پور اظهار کرد: تعداد انگشت‌شماری معتادان متجاهر در سطح چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو نوبت معتادان متجاهر در سطح شهرستان شهرکرد جمع‌آوری و تحویل خانواده‌ شدند، افزود: از خانواده‌های این افراد تعهد گرفته شده است تا دیگر در خیابان‌ها مشاهده نشوند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه به تازگی مجدداً یکی دو مورد معتاد متجاهر در شهرکرد دیده شده که قطعاً در اولین فرصت جمع‌آوری می‌شوند، ادامه داد: برای برخورد جدی‌تر لازم است کمپ نگه‌داری این افراد را در استان داشته باشیم اما به دلیل کم بودن تعداد معتادان متجاهر در استان امکان احداث این کمپ وجود ندارد.

ملک‌پور اضافه کرد: در آخرین سفر دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به استان تقاضای چهارمحال و بختیاری مبنی بر اجازه ایجاد کمپ نگه‌داری معتادین متجاهر یا معتادانی که خانواده‌هایشان آن‌ها را نمی‌پذیرند مطرح و قول مساعد جهت این اقدام داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کمپ نگه‌داری معتادان متجاهر هزینه‌های زیادی به جهت تأمین غذا، خوابگاه، مباحث فرهنگی و... دارد به همین دلیل نیازمند کمک‌ها و اعتبارات کشوری هستیم ولی با ایجاد این کمپ‌ها می‌توانیم این افراد را ساماندهی کنیم.

فرماندار شهرستان شهرکرد به زشت شدن چهره شهر با وجود معتادان متجاهر اشاره کرد و عنوان داشت: همچنین حضور این افراد مشکلات و مسائل امنیتی خصوصاً در مورد زنان معتاد را نیز به دنبال دارد.

ملک‌پور در ادامه بیان داشت: در طول تابستان امسال 14 نفر از زنان معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند و این روند در قالب گشت‌های مشترکی که با دستگاه‌های متولی داریم قطعاً ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی، شهرداری‌ها و سیستم قضایی چهارمحال و بختیاری همگی در زمینهٔ برخورد با پدیده معتادان متجاهر همراهی و همکاری دارند اما اشکال امر این است که کمپ نگه‌داری این افراد در استان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار