تابناک چهارمحال وبختیاری- مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به‌‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 07 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح صبح امروز به‌‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرکرد برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، فرمانده تیپ 44 قمربنی‌هاشم(ع)، مدیرکل دادگستری چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی آغاز شد و همچنین در این مراسم نیروهای مسلح با برگزاری آئین رژه گوشه‌ای از صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

غلامعباس غلامزاده در این مراسم با تبریک به‌مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یک نیروی خدمت‌گزار در سراسر کشور در حال خدمت به مردم است و می‌توان گفت موفقیت‌های نیروی انتظامی مرهون مجاهدت دلاورمردان ناجا و همراهی و حمایت مردم و مسؤولان است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری در حوزه عملکردی و در راستای تأمین نظم و امنیت جزو استان‌های برتر در کشور بوده است و ما در سال گذشته با سرقت مسلحانه و خشن در استان مواجه نبودیم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با حمایت مسؤولان، همراهی مردم و با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در سال گذشته برخود قاطع با هنجارشکنان صورت گرفته است، افزود: در سال گذشته با کاهش 40 درصدی شرارت در استان روبرو بودیم و همچنین با کشف 200 میلیارد ریال کالای قاچاق گام‌های مؤثری توسط نیروی انتظامی در راستای عمل به دستورات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی برداشته‌ایم.

غلامزاده در پایان گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه از 14 مهرماه آغاز و تا 20 مهرماه ادامه دارد و ما تلاش می‌کنیم با خدمت صادقانه و به‌هنگام، نظم و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار