تابناک چهارمحال وبختیاری- یادواره شهید شاخص کارمندی " شهید کرامت‌الله سلیمانی" و 83 شهید جامعه کارمندی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 27 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- یادواره شهید شاخص کارمندی " شهید کرامت‌الله سلیمانی" و 83 شهید جامعه کارمندی صبح امروز با حضور خانواده‌های شهدا و جمعی از مسؤولان به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.

فریبرز نجفی در یادواره شهدای کارمندی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهدا به ما درس رشادت و از خودگذشتگی دادند، اظهار کرد: امروزه تمام دستاوردهای ما مدیون فداکاری رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هر اندازه به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت کنیم، نمی‌توانیم زحمات و فداکاری آن‌ها را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام محمدعلی بخشیان نیز در یادواره‌ شهدای کارمندی چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیره شهدا، اظهار کرد: نماز از عناصری است که شهدا را به این مقام والا رساند و همچنین عدم وابستگی به دنیا از دیگر عوامل رستگاری شهدا است.

وی گفت: دنیاطلبی باعث شد که مردم کوفه در مقابل امام حسین(ع) بایستند و باید به این نکته توجه کرد که دنیاطلبی یکی از عوامل نابودی انسان است.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه از خانواده شهدای کارمند و خانواده شهید کرامت‌الله سلیمانی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار