تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به رفع مشکل تامین آب شرب شهر فرادنبه گفت: تامین آب برخی از مناطق شهری استان در فصل تابستان به سختی انجام گرفت، اما با گذر از فصل گرما این مشکل تا حدودی برطرف شده است.
کد خبر: ۴۹۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 26 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- درحالی که برخی از مردم شهر فرادنبه از کمبود آب و قطعی موقت آب در این شهر گلایه مند هستند و عنوان می کنند آب این منطقه کیفیت لازم را ندارد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با اشاره به اقدامات این دستگاه، از رفع مشکل آب در این منطقه خبر داد.
قدرت الله بیگلری افزود: برای رفع مشکل کمبود آب شهر فرادنبه طی ماه گذشته چندین چاه از کشاورزان منطقه اجاره و وارد مدار شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر آب این شهر از چهار حلقه چاه تامین می شود و چهار دهانه چاه نیز در حال حفاری در منطقه تنگ دهنو است و تا یک ماه آینده وارد مدار می شود.
مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع خشکسالی های متوالی در استان افزود: با افت شدید سفره های آب زیرزمینی و خشک شدن چاه ها، آب شرب مورد نیاز شهروندان به سختی تامین می شود که این امر تسریع در اجرای طرح انتقال آب بن- بروجن را دوچندان کرده است.
با پاپان سال زراعی 95- 96، چهارمحال و بختیاری با کاهش 15 درصدی بارش ها وارد دهمین سال متوالی خشکسالی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار