تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود میزان بارندگی‌ها در پاییز امسال 10 تا 15 درصد کاهش یابد .
کد خبر: ۴۹۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 23 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: طی سه روز آینده جوی پایدار در استان برقرار است به طوری که آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعدازظهرها وزش ملایم باد با حداکثر سرعت 20 تا 30 کیلومتر پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: صبح امروز دمای هوای مرکز استان دو درجه سانتی‌گراد بوده که خنک‌ترین ایستگاه کشور گزارش شد، همچنین دمای هوای شهرکرد در گرمترین ساعات روز گذشته به 27 درجه سانتی‌گراد و لردگان به 31 درجه سانتی‌گراد رسید.
قطره با اشاره به اینکه طی روزهای آینده دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و با همین روند ادمه می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به سرمای هوا به کشاورزان مخصوصا ذرت‌کاران توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به برداشت محصول خود اقدام کنند تا از سرمازدگی محصول جلوگیری شود.
وی با اشاره به آغاز سال زراعی جدید، خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها بارش‌های موثر در استان از نیمه دوم آبان‌ماه آغاز خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود میزان بارندگی‌ها در پاییز امسال 10 تا 15 درصد کاهش داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار