تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس و تامین سرویس های دانش آموزی در این شهر اندیشیده و سرویس مدارس ساماندهی شده است.
کد خبر: ۴۹۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 23 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد میرزائیان اظهار کرد: در نشست های متعدد با آموزش و پرورش، پلیس راهنمایی و رانندگی و شرکت های حمل و نقل مسافر در شهرکرد، 20 شرکت خصوصی برای تامین مینی بوس و میدل باس و 18 شرکت خصوصی برای تامین خودروی سواری سرویس مدارس دانش آموزان ساماندهی شد.
به گفته وی، خودروهایی که در طرح سرویس مدارس ساماندهی شده به آرم و برچسب سرویس مدرسه تجهیز شده و در صورتی که برچسب بر روی وسیله نقلیه نصب نباشد از سوی پلیس جریمه خواهند شد.
وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی سلامت رانندگان سرویس مدارس ارزیابی و خودروهای آنان نیز بررسی معاینه فنی شد.
میرزائیان تصریح کرد: فعالیت سرویس مدارس از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد نظارت می شود.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: علاوه بر سرویس های ساماندهی شده ناوگان عمومی حمل و نقل در شهر نیز تجهیز و آماده ارائه خدمت به دانش آموزان است.
میرزائیان ادامه داد: 53 دستگاه اتوبوس در 9 مسیر در بخش خصوصی و 40 دستگاه اتوبوس در 7 مسیر در بخش ملکی شهرکرد به شهروندان خدمات ارائه می کنند.
به گفته وی، 900 تاکسی گردشی، 150 دستگاه تاکسی هوشمند خط 133 و 120 دستگاه تاکسی هوشمند خط 1800 به جز آژانس های مسافربری آماده ارائه خدمت به دانش آموزان است.
وی با بیان اینکه عمر مفید ناوگان حمل و نقل اتوبوس در تمامی شهرهای کشور تمام شده و ناوگان فعال فرسوده است، ادامه داد: 30 دستگاه اتوبوس از ناوگان مسافربری شهری شهرکرد امسال نوسازی شد.
شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری حدود 170 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار