تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 700 برنامه متنوع فرهنگی رزمی به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 19 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار علی‌‎محمد اکبری اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی و سه مرحله؛ قبل، حین و بعداز هفته دفاع مقدس اجرا می شوند.

سردار اکبری گفت: انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع قهرمانانه مردم با اقتدار این سرزمین حرکتی بود که بنابر اراده الهی، در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد.

وی افزود: به راستی چه کسی گمان می‌کرد پس از جنگ تحمیلی درهای شهادت این چنین توسط جوانان گشوده شود و فرزندان ولایتمدار امام خامنه‌ای(مد ظلّه العالی) با نام مقدس مدافعان حرم اعتبار و آبرو برای نظام به ارمغان بیاورند و سر فتنه داعش را به سنگ بکوبند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به ایجاد فضای مسموم مجازی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: آ‌ن‌ها با ایجاد فضای مسموم مجازی درصدد برآمدند تا این نسل را به قهقرا ببرند؛ لیکن از همین فضای وهن آلود، پیام استقامت و مقاومت بین المللی شیعیان و آزادی خواهان جهان به جهانیان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل انقلابی برای اهل یقین و دل‌های پاک، فضای عطر‌آگین شهادت را بشارت می‌دهد و دیری نخواهد گذشت که آخرین علمدار جهان، پرچم « نصر من الله و فتحٌ قریب » را بر تارک زمین نصب العین جهانیان قرار خواهد داد.

سردار اکبری تصریح کرد: امروز مسئولیت این رسالت بر عهده همه آحاد ملت به خصوص جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی است، که با صیانت و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، در تمام صحنه‌ها، گوش به فرمان ولایت حضوری انقلابی و یکپارچه داشته باشند.

وی گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی در لردگان و اردل، فضاسازی محیطی، اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان در مناطق کمتربرخوردار، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، یادواره شهدا با عنوان آبروی محله و ...، قبل از فرارسیدن هفته دفاع مقدس آغاز شد.

سردار اکبری ادامه داد: از صبح روز 31شهریور، مراسم باشکوه رژه باصلابت نیروهای مسلح در مرکز استان و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان های مختلف اجرا می گردد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام؛ دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور منسجم بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، زنگ انقلاب در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، کارگاه های جنگ نرم با رویکرد علمی، افتتاحیه پایگاه های مقاومت بسیج، مسابقات فرهنگی- ورزشی و علمی، اکران فیلم، نشست یادیاران، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و... را از دیگر برنامه های محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان عنوان کرد.

وی، گفت: با توجه به ساخت فیلم مستند با محوریت مدافعین حرم تحت عنوان "داعش درشهرکرد" و برپایی نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، این فیلم تا پایان هفته دفاع مقدس در مهدیه مصلای برای بازدیدکنندگان اکرام می شود.

سردار اکبری، همایش و مراسم های ویژه و متناسب با ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال برشمرد که با دهه نخست محرم تقارن یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار