تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده 265 دستگاه ناوگان عمومی آماده انتقال زائران اربعین از این استان به مرز شلمچه است.
کد خبر: ۴۹۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حسین مالکی اظهار کرد: شرکت های خدمات حمل و نقل مسافر آماده هستند تا به صورت گروهی و کاروانی، زائران پیاده روی اربعین را به مرز شلمچه انتقال دهند.
وی با بیان اینکه مرز شلمچه، به عنوان مرز خروجی زائران چهارمحال و بختیاری برای حضور در همایش پیاده روی اربعین تعیین شده است، تصریح کرد: در صورتی که افراد به صورت کاروانی و گروهی با شرکت ها قرارداد ببندند علاوه بر رفت، برگشت افراد نیز تعهد می شود.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیران شرکت های مسافربری و مسئولان فنی آن ها موظفند قبل از اعزام زائران به کربلای معلی، نسبت به کنترل ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین اطمینان از سلامت فنی این ناوگان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: 42 دستگاه باری کشنده، یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه تانکر سوخت نیز از این استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه اعزام می شود.
مالکی با بیان اینکه سال گذشته 100 دستگاه اتوبوس خالی از چهارمحال و بختیاری به دیگر استان ها برای بازگشت زائران اعزام شد، تصریح کرد: سال گذشته 4 هزار و 360 نفر از زائر اربعین حسینی از این استان با ناوگان عمومی اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، سال گذشته حدود 20 هزار زائر از چهارمحال و بختیاری در پیاده روی مراسم اربعین حسینی از نجف اشرف تا کربلای معلی حضور یافتند.
اربعین امسال برابر با 20 صفر 1439 هجری قمری و مصادف با 18 آبان 1396 هجری خورشیدی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار