تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان شهرستان شهرکرد گفت: با توجه به نوسانات بازار، تقاضای خريد مرغ 20 درصد نسبت به ماه‌های گذشته كاهش يافته است.
کد خبر: ۴۹۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 19 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالله باقری اظهار کرد: در حال حاضرهر كيلوگرم مرغ كشتار روز با قیمت هشت هزار و 150 تومان و هر کیلوگرم مرغ منجمد نیز با قیمت پنج هزار و 700 تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی افزود: با توجه به نوسانات بازار، تقاضاي خريد مرغ 20 درصد نسبت به ماه‌های گذشته در چهارمحال و بختیاری كاهش يافته است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان شهرستان شهرکرد در ادامه تصریح کرد: قیمت مرغ در ماه‌های گذشته با توجه به افزایش تقاضا برای تأمین مرغ مجالس و جشن‌ها در فصل تابستان و کمبود جوجه یک روزه و افزایش صادرات آن‌ها به دیگر استان‌ها، بیش از قیمت کنونی بود.

وی با اشاره به اینکه نصب تابلوهای روان به منظور درج قیمت توسط اتحادیه مرغ و ماهی و اتاق اصناف در تمام واحدهای صنفی انجام شده است افزود: در حال حاضر قیمت مرغ و ماهی در بازار به‌روز است اما بازرسی‌ها نیز به صورت مداوم انجام می‌شود به طوری که تاکنون هیچگونه افزایش قیمتی گزارش نشده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی‌فروشان شهرستان شهرکرد تعدیل در قیمت مرغ را در گروی کاهش قیمت نهاده‌های مرغداری دانست و گفت: با توجه به هزینه‌های تولید مانند قیمت جوجه یک‌روزه، خوراک مرغ، هزینه سرقفلی و ... اکنون قیمت گوشت مرغ در بازار منطقی است.

باقری با اشاره به اينكه مشكلي در تأمين مرغ و ماهي این شهرستان نیست، تصریح کرد: در حال حاضر روزانه حدود 60 تن مرغ و پنج تن ماهی در سطح شهر توزیع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی می‌توانند موضوع را با اصناف در میان بگذارند 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار