تابناک چهارمحال و بختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌اندازی هر چه سریع‌تر سامانه پنجره واحد اقتصادی یکی از ضروریات استان است و در صورت راه‌اندازی این سامانه قدمی در جهت رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کاهش بروکراسی‌های اداری برداشته می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 16 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سهم عظیمی از اشتغال استان بواسطه بخش خصوصی بوجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه لازم است دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در کنار هم برای رفع مشکل بیکاری در استان تلاش کنند، افزود: یکی از فاکتورهایی که باعث شد نرخ بیکاری استان رشد کند افزایش نرخ مشارکت نسبت به سایر استان‌ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تسهیلاتی که در سال جاری و از محل اقتصاد مقاومتی به این استان اختصاص پیدا کرده برابر با 360 میلیارد تومان است، ادامه داد: اخیرا قرارداد تولید پوشاک در مناطق روستایی استان با هدف کاهش بیکاری، افزایش اشتغال و تجهیز و تقویت کارگاه‌های روستایی منعقد شده است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه با اجرای این قرارداد و شروع تولید پوشاک در چهارمحال و بختیاری یک هزار و 550 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌شود، اضافه کرد: ازجمله مفاد تفاهم‌نامه تولید پوشاک همکاری در تامین مالی و اجرای این طرح در مناطق روستایی منتخب است که از طریق کارگاه‌های روستایی انجام می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: سیستم مالیات بر ارزش افزوده ایراداتی دارد که ازجمله آن می‌توان به اخذ مالیات در آغاز فعالیت هر واحد تولیدی اشاره کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی هر چه سریع‌تر سامانه پنجره واحد اقتصادی را یکی از ضروریات استان دانست و گفت: در صورت راه‌اندازی این سامانه قدمی در جهت رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و کاهش بروکراسی‌های اداری برداشته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار