تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همگرایی میان دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات جامعه نقش بسزایی دارد .
کد خبر: ۴۹۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 16 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- اردشیر نوریان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار کرد: به منظور توسعه و رفع مشکلات جامعه باید تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با همکاری و هماهنگی‌های مشخص شده تلاش کنند.

وی بررسی بحران آب و ارائه راهکارهای علمی برای مدیریت کم آبی را یکی از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: تلاش‌‌های زیادی برای حل مشکلات چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است اما همچنان نیازمند هدف و هماهنگی بیشتری هستیم.

نوریان تاکید کرد: لازم است مدیران در حوزه‌های مختلف همچون آب تخصص لازم را کسب کنند.

وی افزود: متن تمامی طرح و لوایحی که در مجلس مطرح می‌شود به همراه نامه رسمی به ادارات کل استان فرستاده می‌شود .

وی با اشاره به اینکه در این نامه‌ها از دستگاه‌ها خواسته شده است نظر تخصصی خود را اعلام کنند، افزود: اعلام نظر تخصصی دستگاه‌ها باید به عنوان یک نامه تنظیم شده اعلام کنند.

در ادامه معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات توسعه به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد .

علیرضا شجاعی با اشاره به اینکه سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات بیشترین اولویت و پتانسیل در این استان را دارند، خاطرنشان کرد: پس از جذب اعتبار مذکور، طرح‌های این سه بخش بیشترین سهم را دریافت خواهند کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار