تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با بیان اینکه خانواده، نخستین و مهم‌ترین نهاد تربیت آدمی است، گفت: زیر بنای جامعه اسلامی، خانواده اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 16 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی اظهار کرد: خانواده آغازی برای صعود به قله‌های انسانیت و پیمودن پله‌های تعالی است و فضایی که در آن ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و اسباب رشد و تعالی انسان به وجود می‌آید.

وی افزود: خانواده، چتر عطوفت و کانون مهرورزی است، باغستانی است که در آن باغبان تربیت با سخت‌کوشی و تلاش دائمی، فرزندان را از گزند آفات روحی، روانی و محیطی دور می‌سازد و با تربیت و آموزش درست، در باروری استعدادها و استقلال شخصیت تأثیر بسزایی ایفا می‌کند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: روزهای 24 و 25 ذیحجه دو روز مبارک و میمون برای جامعه ی اسلامی و به ویژه شیعیان است،25 ذی‌الحجه 1434 هجری مصادف با نزول سوره هل أتی در شأن امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و امام حسن و امام حسین(ع) و روز خانواده است.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است نظام مقدس جمهوری اسلامی از باب تعظیم شعائر الهی این روز را که روز نزول سوره هل اتی و روز خانواده است به عنوان روز عید اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار