تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال 425 دستگاه کنتور هوشمند بر روی رودخانه زاینده رود در این استان نصب خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 14 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم سلیمانی دشتکی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این تعداد کنتور هوشمند به منظور محاسبه میزان دقیق و و اقعی برداشت آب در این استان انجام می شود.
وی افزود: تاکنون 180 دستگاه کنتور هوشمند بر روی حوضه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری نصب شده و عملیات نصب بقیه کنتورها تا پایان امسال اجرایی می شود.
سلیمانی دشتکی به امضای قرارداد اخیر با انجمن صنایع پوشاک ایران به منظور استقرار صنایع پوشاک در 20 روستا چهارمحال و بختیاری با سرمایه گذاری 720 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای یکهزار و 550 نفر اشاره و تصریح کرد: در هر کدام از شهرستان های شهرکرد و لردگان سه کارگاه و در هر کدام از هفت شهرستان دیگر استان دو کارگاه راه اندازی می شود.
وی یادآور شد: با راه اندازی هر کارگاه در این طرح به طور میانگین 80 نفر اشتغالزایی و در مجموع برای یکهزار و 550 نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسولان دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی از اقدامات نظام جمهوری اسلامی و عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف استان از طریق رسانه های گروهی اقدام کنند.
وی گفت: راه اندازی و فعال شدن سریع تر پنجره واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از ملزومات اصلی اقتصاد استان باید انجام شود.
سلیمانی دشتکی طولانی بودن روند پاسخ دهی به استعلامات را ظلم به سرمایه گذاران داخلی و خارجی اعلام و تاکید کرد: با راه اندازی پنجره واحد اقتصادی چهارمحال و بختیاری این روند ساماندهی و حداکثر تا یک ماه انجام می گردد.
وی افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری همچنین نسبت به تهیه و ارائه برش استانی برنامه های ملی خود اقدام کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: راه اندازی و فعال کردن میز تجارت استان در نقاط مرزی و خارج از کشور در دستور کار قرار گیرد.
وی یادآور شد: شناسایی نیاز بازارهای هدف صادراتی و برنامه ریزی به منظور صادرات محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری به آن مناطق نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونقا اقتصادی استان ایفا می کند.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: یک گروه کارشناسی نسبت به بررسی علمی راه اندازی میز تجارت چهارمحال و بختیاری در نقاط مرزی و خارج از کشور تشکیل و فعال شود.
در این نشست فرمانداران شهرستان های شهرکرد و لردگان گزارش اقدامات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ها را ارائه کردند.
بخش از رودخانه زاینده رود از چهارمحال و بختیاری عبور می کند و این استان سرچشمه رودخانه های کارون و زاینده رود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار