تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری جشن عاطفه ها، 772 پایگاه، در جلب مشارکت های مردمی این استان همکاری دارند.
کد خبر: ۴۹۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 13 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک پور افزود: از این تعداد 36 مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد، 16 دفتر کمیته امداد، 20 پایگاه نمازجمعه و 700 مدرسه در سطح استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران در آغاز سال تحصیلی جدید هستند.
وی گفت: جشن عاطفه ها در روزهای 23 شهریور در پایگاه‌های کمیته امداد، 24 شهریور در میعادگاه های نمازجمعه و 19 مهر در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.
ملک پور افزود: بیش از 150 میلیون ریال کمک‌ نقدی و بیش از 2.2 میلیارد ریال از کمک‌های غیرنقدی در قالب جشن عاطفه‌ ها جمع آوری و به دانش آموزان نیازمند و بی ‌بضاعت استان اهدا شده است.
وی با بیان اینکه تعداد 3 هزار و 740 دانش آموز و یک هزار و 70 دانشجو زیرپوشش این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: نیکوکاران و مردم نوع دوست می توانند برای شرکت در جشن عاطفه ها از طریق شماره گیری کد #038*1*8877* یا پرداخت از طریق اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سایت emdad.ir کمک های خود را پرداخت کنند.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سال گذشته در جشن عاطفه ها 13 میلیارد 610 میلیون ر یال به نیازمندان اهدا شد.
جشن عاطفه ها با شعار 'مهر در انتظار همدلی' با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، آموزش و پرورش، بسیج سازندگی ، سازمان دانش آموزی و موسسات خیریه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار