تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از احداث دونیروگاه مولد مقیاس کوچک گاز سوز وصدور 11 موافقت نامه با بخش خصوصی برای احداث و راه‌اندازی مولدهای مقیاس کوچک در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 13 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد اظهار کرد: به منظور اجرای سیاست‌های وزارت نیرو و اقتصاد مقاومتی، دو مولد مقیاس کوچک گاز سوز با ظرفیت 8 مگاوات در شهرهای فرخشهر وبروجن با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است که نیروگاه شهرک صنعتی بروجن به بهره برداری رسیده و نیروگاه فرخشهر در حال احداث و راه‌اندازی است.

وی کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش امنیت شبکه، کاهش عوارض زیست محیطی و صرفه‌جویی در مصرف برق ،رفع افت ولتاژ، حمایت از سرمایه‌گذاران در زمینه تولید پراکنده و ایجاد اشتغال را از مزیت‌های احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک برشمرد.

فرهزاد با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب برای راه‌اندازی نیروگاه‌های تولید پراکنده در استان، خاطرنشان کرد: 11 موافقت‌نامه دیگر برای احداث نیروگاهای مولد مقیاس کوچک در نقاط مختلف استان با ظرفیت‌های مختلف صادر شده که با سرمایه بخش خصوصی روند احداث آن در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار