تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها از برگزاری دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها به میزبانی دانشگاه شهرکرد در تاریخ 27 تا 29 شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 13 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی فرقانی در نشست خبری دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها، از برگزاری دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها به میزبانی دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: این مسابقات از 27 شهریوه ماه آغاز و تا 29 شهریور ماه سال جاری همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه پایان می یابد.
فرقانی افزود: مسابقات جام ملی سرعت پهپادها به منظور گسترش کاربردی ریزپرنده‌های بدون سرنشین رباتیک در حوزه‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی به همت تیم پهپاد انجمن علمی دانشجویی مکاترونیک و هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها گفت: اغلب شرکت‌کنندگان در این دوره مسابقات از استانهای تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری و شهرهای شمالی کشور هستند که در سه لیگ سرعت، ضد تروریست و نمایشگاهی و در قالب 58 تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
فرقانی با اشاره به اینکه میزان اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این دوره از مسابقات را 730میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: اعتبار سرمایه گذاری شده از سوی حامیان این دوره افت 9درصدی نسبت به مسابقات دور نخست داشته است این در حالی است که هزینه مخارج با رشد 65 درصدی مواجه بود.
وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری استان چهارمحال و بختیاری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این استان و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی و صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و انجمن علمی دانشجویی مکاترونیک و هوش مصنوعی، برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار