تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرکرد گفت: با استفاده از توان بسیجیان در بسیج سازندگی 270 پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال گذشته تاکنون در شهرستان شهرکرد اجرایی شده است.
کد خبر: ۴۹۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 11 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملک‌پور در شورای اداری شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: برخی بانک‌ها در اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی موثر عمل کردند .

وی افزود: به منظور ارتقاء بهره‌وری و افزایش سرمایه گذاری و یافتن سهم مناسب‌تری در صادرات شهرستان شهرکرد پیگیری لازم برای تامین زمین در راستای تولید کاغذ کلاسه، کاشت گل محمدی و گیاهان دارویی و تولیدات صنعتی انجام می‌شود .

ملک‌پور با اشاره به اینکه با استفاده از توان بسیجیان در بسیج سازندگی 270 پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال گذشته تاکنون در شهرستان شهرکرد اجرایی شده است، بیان کرد: واحدهای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در حال پیگیری است و امید که با بهره‌گیری از تسهیلاتی که در سال جاری برای توسعه اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است بتوان توسعه اشتغال در این شهرستان را بهبود بخشید

وی با بیان اینکه سهم شهرستان شهرکرد در زمینه اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی بیش از 300 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، اضافه کرد: با توجه به موقعیت استان در بیکاری، با تلاش استاندار مقرر شد شرایط ریالی برداشته شود و هر طرحی در زمینه ایجاد اشتغال معرفی شود، با رعایت قانون از تسهیلات استفاده کند .
فرماندار شهرکرد در ادامه تصریح کرد: در آستانه بازگشایی مدارس لازم است نظارت بر سرویس‌های مدارس انجام شود .

وی افزود: فضاسازی مناسب به منظور فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم در سطح شهر و روستاهای شهرستان شهرکرد انجام شود .

وی گفت: بنا بر درخواست اولیاء دانش‌آموزان برچسب زدن و علامت دار کردن سرویس مدارس در شهرستان شهرکرد از ابتدای سال تحصیلی توسط سازمان حمل و نقل شهرداری انجام می‌شود تا بتوان نظارت بهتری بر این خوردوها داشت .

ملک‌پور بیان کرد: مدیران مدارس کنترل لازم را داشته باشند تا سرویس‌های مدارس اضافه بر ظرفیت خودرو دانش‌آموزان را سوار نکنند .

وی برگزاری مراسم تعزیه به همراه ایجاد نظم و پرهیز از خرافه و ذبح بهداشتی گوسفند را نیز از مواردی دانست که در ایام محرم باید توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروی انتظامی مورد توجه قرار گیرد .

فرماندار شهرکرد ادامه داد: در هفته دفاع مقدس سرکشی ار خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شود .

ملک‌پور خاطرنشان کرد: مقرر شد کشتارگاه سنتی روستای هرچگان با همکاری دستگاه‌های مرتبط به کشتارگاه نیمه صنعتی تبدیل شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار