تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری از بکارگیری تجهیزات نوین نجات از ارتفاع با تکنولوژی روز دنیا درسطح این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 10 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، مجید فرهزاد با تاکید به کارکنان بخش‌های مختلف اجرایی و بهره‌برداری بر رعایت اصول ایمنی، اظهار کرد: به منظور نجات سریع ومطمئن فرد حادثه دیده در ارتفاع، استفاده از تجهیزات نوین نجات از ارتفاع با امکانات روز دنیا در سطح این شرکت اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و بازآموزی نجات از ارتفاع فرد مصدوم از ارکان اصلی شایستگی ایمنی در توزیع برق محسوب می‌شود، گفت: تجهیز دفتر ایمنی به تجهیزات نوین امری ضروری است.

فرهزاد این تجهیزات را شامل کمربند هارنس، ابزار فرود با ترمز خودکار، مثلث نجات و... بیان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های لازم در زمینه استفاده از تجهیزات جدید نجات از ارتفاع در دوره‌های متعدد با حضور کارکنان اجرایی و عملیاتی انجام خواهد شد.

به گفته وی، دوره‌های آموزشی بکار گیری این تجهیزات توسط دفتر آموزش و ایمنی شرکت در همه شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار