تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتطامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان 7 سارق را با 12 فقره سرقت دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۹۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 06 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت، اشیاء داخل خودرو، احشام ، قطعات خودرو، منزل و اماکن خصوصی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
به گفته وی، ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، کوهرنگ، سامان، کیار و لردگان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند 7 سارق را دستگیر کنند.
وی گفت:بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 12 فقره سرقت موتورسیکلت، داخل خودرو، احشام ،قطعات خودرو، منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف یک کیلو و 990 گرم تریاک در محور های مواصلاتی استان خبر داد.
سرهنگ خسرو نجفی گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد یک سوداگر مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر به استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان و اردل پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با مقام قضائی یک دستگاه خودرو پژو 405 این قاچاقچی را در محور های مواصلاتی استان شناسائی و متوقف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک کیلو و 990 گرم تریاک جاساز شده کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.
سرهنگ نجفی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور کار پلیس استان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار