تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) چهارمحال و بختیاری گفت : مشارکت مردم و خیران در جمع آوری نذورات در طرح «ذبح عظیم» نسبت به سال گذشته بیش از 83 درصد افزایش داشته است .
کد خبر: ۴۸۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 05 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- علی ملک‌پور با اشاره به اینکه طرح «ذبح عظیم» برای سومین سال متوالی در استان اجرا می شود، اظهار کرد: در سال جاری 16 دفتر کمیته امداد، 35 پایگاه مراکز نیکوکاری و 80 پایگاه در میعادگاه های نمازجمعه سطح استان آماده دریافت نذورات خیران و مردم نیکوکار استان در طرح نذورات قربانی در دهه امامت و ولایت هستند.

وی افزود : پیش‌بینی می‌شود بیش از 373 میلیون تومان گوشت قربانی میان نیازمندان استان توزیع شود.

ملک‌پور با بیان اینکه کمک‌های عید قربان در اولین فرصت و با اولویت ایتام، محسنین و سالمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد : تاکنون میزان نذورات نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده 295 میلیون تومان بوده که بیش از 267 میلیون به صورت کالا و مابقی به صورت نقدی بوده است.

وی گفت : مشارکت مردم و خیران در جمع آوری نذورات نسبت به سال گذشته بیش از 83 درصد افزایش داشته است.

ملک‌پور با اشاره به اینکه این طرح در طول سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون بیشترین مشارکت در مناطق لردگان، اردل و میانکوه بوده که انتظار می‌رود سایر مناطق نیز در جذب مشارکت‌های مردمی فعالیت بیشتری داشته باشند و کمک های جمع آوری شده بین نیازمندان 70 شهر و روستای استان توزیع شود.

وی با اشاره به همکاری اداره کل دامپزشکی و حوزه‌های علمیه در طرح ذبح عظیم، گفت: در این طرح، کشتار گوسفندان برای کمیته امداد رایگان انجام می‌شود.
ملک‌پور خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد #1* ۸۸۷۷ * و یا نصب نرم افزار سکه بر روی تلفن همراه خود به منظور یاری رساندن به نیازمندان واقعی جامعه مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار