تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری دوره آموزش عملی نماز با عنوان کلید بهشت ویژه آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در شهرستان اردل برگزار شد .
کد خبر: ۴۸۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 04 September 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمد کریمی در افتتاحیه این آئین که با حضور 57 نفر از آموزش دهندگان سوادآموزی در آموزش و پرورش شهرستان اردل برگزار شد اظهار کرد: نماز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این معلم انسان‌سازی روزی پنج بار انسان را در کلاس معرفت خود می نشاند ترویج فرهنگ نماز یک ضرورت است.

وی افزود: باید نهایت دقت به عمل آید تا اجرای طرح آموزش عملی نماز به درستی انجام شود زیرا اجرای موفق این طرح آموزشی کمک بزرگی در راستای تصحیح قرائت و ذکرهای نماز سواد آموزان دوره‌های مختلف می‌کند.

حجت‌الاسلام کریمی گفت: درست است که فعالیت آموزش مستمر نماز در بین سوادآموزان بخش عمده هر یک از دوره‌های مختلف سوادآموزی است و باید به آن اهتمام ویژه شود اما اجرای این طرح آموزشی از اهمیت دوچندانی برخوردار است.
وی به نقش نماز در زمان آرامش و شکرگزاری، زمان شادی و برعکس زمان خوف و ترس افراد جامعه اشاره کرد و ادامه داد: تکرار ۹۸ بار واژه نماز در قرآن کریم نشان از تاثیر و اهمیت ویژه این فریضه در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری در پایان تربیت مبلغ برای حضور موثر در کلاس، آشنایی هر چه بیشتر آموزش دهندگان با معارف نماز و مهارت‌های انتقال آن و آشنایی با پرسش‌های پرتکرار درباره نماز و پاسخ های آن‌ها را از اهداف این دوره آموزشی برشمرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار